Blog

HomeBlog

De laatste jaren is het belang van reviews gegroeid. Reviews zijn feitelijk de digitale variant van mond-tot-mondreclame. Hieronder lees je vijf redenen waarom je vandaag nog moet starten met he gebruiken van reviews. ​Cliënten vragen om reviews Tegenwoordig zijn mensen steeds meer op zoek naar reviews. Zodra een potentiële cliënt jouw kantoor heeft gevonden is […]

28 mei 2019

0

Het gebruik van reviews in de juridische wereld begint steeds gebruikelijker te worden. Toch zijn er nog kantoren terughoudend over het gebruik hiervan. Zo zijn er vijf bezwaren die vaak worden gegeven waarom het niet de juiste tijd is om te starten met reviews. ​Angst voor slechte cijfers ​Een van de bezwaren die vaak wordt […]

20 april 2019

0

​De meeste kantoren streven ernaar om zoveel mogelijk, al dan niet alleen maar positieve reviews te verzamelen. Sterker nog, kantoren zijn vaak bang om een negatieve review te ontvangen. De angst voor het krijgen van een negatieve review is dan vaak ook een reden om überhaupt niet aan de slag te gaan met het verzamelen [...]

18 oktober 2018

0

Het is tegenwoordig heel erg belangrijk: de online vindbaarheid van een website in Google. Daarom verzamelen steeds meer advocatenkantoren online reviews. Waarom? We leggen hieronder uit hoe online reviews kunnen bijdragen aan de online vindbaarheid van een website. Wat is online vindbaarheid? Online vindbaarheid, ook wel Search Engine Optimization (SEO), is een populair fenomeen waar [...]

18 september 2018

0

Uit verschillende onderzoeken blijkt dat mensen aanbevelingen in online reviews tegenwoordig meer vertrouwen dan aanbevelingen van familie of vrienden. Daarom zijn online reviews het perfecte instrument om cliënten een goed inzicht te geven in de kwaliteit van jouw diensten als advocaat. Autoriteit Consument en Markt Online reviews zijn upcoming, ook in de advocatuur. Een onderzoek […]

29 augustus 2018

0

​Veel advocatenkantoren zijn nog niet bekend met het verzamelen van online reviews en zien hier daarom niet direct voordelen in. Het lezen van reviews voor het boeken van een hotel of restaurant, dat is logisch, maar in de advocatuur? Word-of-mouth Word-of-mouth (WOM) omschrijft de communicatie van consument tot consument over producten en diensten.1 Online reviewmarketing, […]

20 augustus 2018

0

0
0
image
https://advocaatscore.nl/wp-content/themes/hazel-1/
https://advocaatscore.nl/
##d8d8d8
style1
paged
Posts laden...
/www/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
on
off